TÜBİTAK Bülten / Sayı 150 - Haziran 2014 - page 39

Çağrı Merkezi Açıldı
Öğrenci, akademisyen, araştırmacı ve diğer vatandaşlarla
daha sağlıklı iletişim kurulması amacıyla TÜBİTAK’ın 444 66
90 numaralı çağrı merkezi kullanıma açıldı. Mesai saatleri
içerisinde hizmet veren 444 66 90’a gelen çağrılar, müşteri
hizmetleri temsilcileri tarafından karşılanıyor. Merak edilen
konularda vatandaşlara yardımcı olunuyor, gelen tüm baş-
vurular online olarak kayıt altına alınıyor. Arayanların iletişim
bilgileri alınarak, bilgi edinmek istedikleri konular hakkında
geri dönüş yapılıyor.
08.30-17.30 saatleri arasında hizmet veren çağrı hattı ile burs
ve destek hizmetlerine yönelik bilgi aktarımı, TÜBİTAK dergi-
leri, kitaplar ile bu kaynakların e-satış ve abonelik işlemleri,
proje bazında danışmanlık, eğitim ve destek talepleri için
yönlendirme, TÜBİTAK İş Uygulama Yazılımları’nın kullanımı-
na ilişkin yönlendirme ve bilgi desteği, alınan kayıtlar doğ-
rultusunda oluşturulan istek, dilek ve şikâyet raporlarının il-
gili birimlere iletimi ve e-Posta ile destek hizmeti sağlanıyor.
39
1...,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38 40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,...52
Powered by FlippingBook